تاریخ انتشار: پنجشنبه 1402/06/30 - 14:30
کد خبر: 482435

کار دانشجویی دورکاری (پاره وقت - آنلاین - بدون سابقه کار)

کار دانشجویی دورکاری (پاره وقت - آنلاین - بدون سابقه کار)

دوران جوانی و دانشجویی دورانی است که در آن نبوغ و خلاقیت افراد به بالاترین حد خود رسیده و می‌توانند برای آینده خود بهترین اتفاقات را از همه نظر به خصوص از لحاظ کاری رقم بزنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دوران جوانی و دانشجویی دورانی است که در آن نبوغ و خلاقیت افراد به بالاترین حد خود رسیده و می‌توانند برای آینده خود بهترین اتفاقات را از همه نظر به خصوص از لحاظ کاری رقم بزنند. شاید خیلی‌ها باشند که ترجیح دهند در زمان دانشجویی صرفا به دانشگاه بروند و درس بخوانند تا به اتمام برسد ولی آن‌هایی که به موفقیت‌های بزرگ کاری و اقتصادی دست می‌یابند، به احتمال زیاد در این دسته قرار نمی‌گیرند.

پیدا کردن کار دانشجویی دورکاری به آن‌ها کمک می‌کند نه تنها از زمان خود به طور کاملا مفیدی استفاده کرده باشند، بلکه باعث می‌شود از همان سنین استقلال مالی به دست آورند و بازار کار را زودتر از بقیه بشناسند و با آزمون و خطاهایی که انجام می‌دهند، پس از دوران دانشجویی بدانند مسیر درست کدام است.

ممکن است حال با خود بگویید: مگر استخدام دانشجو بدون سابقه کار امکان پذیر می‌باشد؟ پاسخ این سوال را داخل همین مقاله خواهیم داد.

کار دانشجویی دورکاری (پاره وقت - آنلاین - بدون سابقه کار)

10 کار دانشجویی دورکاری

مشاغلی وجود دارند که به جای دست گذاشتن روی سابقه کار افراد، میزان مهارت و توانایی آن‌ها را مهم دانسته و پاشنه این مشاغل روی حرفه‌هایی می‌چرخد که افراد بر آن تسلط دارند. بنابراین می‌شود تا حدودی اهمیت سابقه کار که یک چرخه معیوب دارد را نادیده گرفت و با پیدا کردن کار دانشجویی دورکاری ، با اتکا به مهارت‌هایی که دارید شغل مناسب خود را پیدا کنید و در منزل مشغول آن شوید. 

برای مثال، مشاغل فریلنسری از جمله طراحی سایت، برنامه‌نویسی، طراحی لوگو، تدریس خصوصی seo، تولید محتوا، مترجمی، طراحی گرافیک در همه شاخه‌ها و ... تنها نیاز به دانش و تجربه کافی دارند که دوران دانشجویی بهترین زمان برای افتادن در این مسیر است.

کدام کار پاره وقت دانشجویی اینترنتی درآمد خوبی دارد؟

وقتی به دنبال کار پاره وقت دانشجویی اینترنتی می‌گردید، کسی در انتخاب آن جلودار شما نیست و هیچ فردی بهتر از خودتان نمی‌تواند مناسب‌ترین را برگزینید.

هر رشته و تخصصی که به آن علاقه داشته باشید و در آن به سطح بالایی از آگاهی برسید و پشتکار کافی را ضمیمه آن کنید، تک تک‌شان به نوبه خود می‌توانند تبدیل به پردرآمدترین شغل شوند زیرا شما در آن حرفی برای گفتن دارید و رفته رفته با کسب نمونه‌کار و سنگین کردن رزومه، پروژه‌های روزافزون به سمت شما خواهند آمد.

استخدام دانشجو بدون سابقه کار ممکن است؟

همانگونه که کمی قبل گفتیم، سابقه کار چرخه معیوبی است که گویی اگر آن را داشته باشی، همیشه در صدر جدول استخدام شوندگان هستی و اگر آن را نداشته باشی، هرگز شانسی برای شروع کار نخواهی داشت. این که چگونه اولین سابقه کار کسب می‌شود را خدا داند.

اما جای نگرانی نیست. استخدام دانشجو بدون سابقه کار هم شدنی است. فریلنسینگ به افراد کمک می‌کند با مهارتی که دارند، در منزل خود بنشینند و به صورت پروژه‌ای برای کارفرماهای مختلفی کار کنند. چیزی که در این مسیر مهم می‌باشد، تخصص و تجربه و نمونه کار است.

شما می‌توانید در صورت انتخاب مهارت‌های فریلنسری و رسیدن به سطح بالایی در آن، شروع به ساخت نمونه کارهای فرضی کنید و یا برای اطرافیان پروژه‌هایی را انجام دهید تا اولین لیست از نمونه‌کارها را داشته باشید و با تکیه بر آن، پروژه‌های بیشتری بگیرید.

با این کار، فرصتی برای کارآموزی و پس از آن، استخدام خواهید داشت. 

کار دانشجویی در تهران است فقط؟

خیر کار دانشجویی دورکاری و آنلاین محدود به مکان نیست. شما قادر هستید در یکی از شهرستان‌های ایران زندگی کنید ولی تعدادی کارفرما در تهران و سایر استان‌ها و حتی پروژه‌هایی از کشورهای دیگر داشته باشید.

بهترین ایده برای دانشجو وکالت

دانشجویانی که مشغول تحصیل در رشته وکالت هستند با یک حرکت نوین و به‌روز می‌توانند برای دوران پس از فارغ‌التحصیلی بستری را فراهم کنند که روزانه صدها الی هزاران موکل به دنبال انجام کارهای حقوقی توسط آن‌ها باشند.

چگونه؟ بهترین ایده برای دانشجو وکالت این است که حین تحصیل اقدام به طراحی سایت وکالت کرده و یک سایت حقوقی با کیفیت را به کمک متخصصین طراحی سایت راه‌اندازی کند و عبارات کلیدی این حوزه را پیدا کرده و محتواهای سئو شده‌ای را در آن زمینه تولید کند. در این صورت، این فرد تا اتمام دوران دانشجویی قطعا به خوبی شناخته شده است و کاربران زیادی در نتیجه‌ی جستجو داخل گوگل درباره یک موضوع حقوقی، با او مواجه شده‌اند. 

ایده عالی برای دانشجو دندانپزشکی

آشنایی با اصول و روش‌های تبلیغات دندانپزشکی یکی از کارهایی است که باید از دوران دانشجویی به آن توجه کنید تا پس از پایان تحصیل، آگاهی کاملی نسبت به مسیری که باید برای جذب مراجع طی کنید، داشته باشید. برای مثال، راه‌های تبلیغات آنلاین (طراحی سایت، تولید محتوا، سئو، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و ...) و تبلیغات محیطی (سفارش تابلو سردر مطب، ایجاد فضایی جذاب و ...) را به خوبی بشناسید و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنید.

کار دانشجویی دورکاری (پاره وقت - آنلاین - بدون سابقه کار)

طراحی سایت یک شغل بسیار پولساز برای هر دانشجو

طراحی سایت یکی از مشاغل نو و پر درآمد این روزها است که به افراد این امکان را می‌دهد تا در هر زمان و جایی مشغول کار باشند، بتوانند با ارگان‌های مختلف قراردادهای خوبی ببندند، کارهای متنوعی را برای انجام دادن داشته باشند، آینده مالی خود را تامین کنند و ...

برای یادگیری اصولی این حرفه و رسیدن سریع به بازارکار، بهتر است آموزش‌ها را زیر نظر یک مشاور طراحی سایت پشت سر بگذارید.

منابع : Responsiw.com, indeed.com

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
کاریکاتور| پاسخ مسخره!
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا: به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
نامه‌ی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
دیر پدری و دیر مادری؛ خطر گسست نسلی!
کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور «کارت هوشمند بیمه سلامت»
یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top